malingodenius

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

FYNDAT!

Av Malin Godenius - 29 februari 2012 17:07

Hejsan!


Jag har precis vart hos min mormor och morfar för att kolla efter fotosaker som min mamma har haft när hon va liten. Väl uppe på vinden så fanns det inte något spår av det men jag hittade däremot lite kläder som jag tog med mig hem!

2 shorts och en tröja. jag va lite orolig för att shortsen inte skulle passa men dom satt som en smeck! är lite lycklig nu! hihi

jah kommer lägga upp bilder när dom är tvättade och klara!


I kväll blir det fotboll, sverige- kroatien som jag ska se på! fett spännande att se den nya killen som ska va med och spela! det är ju bara tränings match men kolla vettja! det kan bli kuuuul! :D sen är det ju hockey också... ssk- almtuna.

ssk måååste vinna!


i morgon blir det en färd till hölö på kvällen för att det ska bli tjejkväll hos cicci. kommer bli fett kul! :D

ha en trevlig dag allihopa! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards