malingodenius

Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin Godenius - 31 oktober 2011 19:25

Hej igen! 


Som låvat kommer det här några bilder men ändast några.. har inte orkat redigera mera och sådär, så ska göra mer i morgon då jag bara hade tänkt och slappa! 


 



Modell: Jessica


Foto/Redegering: Jag



    


Modell: Moa 

Foto/Redegering: Jag





   

Modell: Olga

Foto/Redegering: Jag

Av Malin Godenius - 31 oktober 2011 17:46

Heejsaan!! :D 

Idag har jag åkt tåg för första gången till Gnesta och där har jag vart med Jessica Moa och Olga och det var as kul!! :D Vi har fotat och det kommer upp bilder här snart men jag ska redigera dom lite först ;) Min andra data laggade ur nyss och dog då jag la upp bilderna på den men får se när jag kan starta den igen xd Ska också redigera på den sen så hoppas den inte blir överhettad igen och dör.. hehe, tur att man har Macen också :D Så jag ska försöka att få upp några bilder idag och senare under lover för jag tog 355 bilder och av dom så har jag än så länge markerat 57 som jag ska redigera men det kommer nog bli flera än det ;ooo Men några kommer som dagt ikväll och hoppas ni kommer gilla dom! :D KRAM! 

Av Malin Godenius - 30 oktober 2011 20:09

Heejsaan! :D 


ÄNTLIGEN hemma igen efter ett härligt besök hos min syster och ett bra firande av pappa som blev 50! :D

Tyvärr så hann jag inte ta några bilder men nu är jag så jäkla taggad till i morgon för då jag jag minsan fota som en galning!! :D hhaha 

Så nu ska jag ladda batteriet till kameran och ränsa minneskorten så är jag redo! ;))

Och här kommer en liten bild på mina fötter hehe igen, men denna gång har dom lite text från låten Primo Victoria med Sabaton! 

 

Av Malin Godenius - 29 oktober 2011 13:26

Heej!! Nu sitter jag här i bilen och är på väg till Moa!Min mobil laggar som tusan just nu men det går att skriva i alla fall, fast det går as segt:oDet är fint väder idag så jag ska nog fota lite fast först ska vi till Västerås och shoppa tror jag :D ha en fantastisk lördag!!PS: min pappa är nu 50 åååååår grattis :D <3

Av Malin Godenius - 28 oktober 2011 14:30

Heeej!! :D 


Nu jäklar är det äntligen loooooov!! :D  Det ska bli riktigt skönt att få sova för en gångs skull, speciellt nu för i morse kom jag knappt upp ur sängen BOKSTAVLIGEN! :o jag var så jäkla trött och jag trodde nästan jag gick upp mitt i natten för det var så mörkt ute!! 

Jag ska ut och leta efter lite sponsring av priser till en fotbolls gala som mitt lag ska ha men sen ska jag nog bara ta det lungt och kolla på idol ikväll! 

I morgon bär det av till strömsholm där min syster Moa bor. Vi ska dit för att pappa fyller 50!! :o och Moa ska få vara med och fira! Lilla gubben har blivit stor nu hihi! 

Jag kommer ta med mig kameran och förhoppningsvis så kommer det finnas något fint att fota, så det kanske kommer upp några bilder här någon dag efter sådär ;) 

Här kommer en bild på när pappa ror vår lilla båt vid stugan,


 

Av Malin Godenius - 27 oktober 2011 17:45

Heeej!;D

Jag är hemma och har hållt på med engelskan på datan igen.. men det jag gjort hitills har fungerat men jag tänker fan inte hålla på med Converstations Class nåt mer... Men i dag i skolan så spelade vi vollyboll på idotten och det var riktigt kul, speciellt i slutet.hehe


Jag skulle göra min första serv och ebba står framför mig och skriker att jag ska skjuta den hårt eller nåt sånt och jag bah JAAA!! och sen så när bollen är slagen lite dåligt sådär så kommer den farandes mot ebba och träffar henne på tutten xD hahaha, så jäkla roligt!! XD men FÖRLÅT ebba! :o 

Efter idrotten gick jag ocj gymma första gången på skolangym och då sprang jag på löpbandet och F A N vad varmt:oooo Fast efteråt så körde jag lite fotboll med några et va kul! :D Nu ska jag plugga historia ;)


Hejdåå :D 

Av Malin Godenius - 26 oktober 2011 16:24

Heeej!!'


Asså allvarligt talat dampar jag ut på vår engelska hemsida vi är inne och gör uppgifter på! Man ska typ prata med folk från andra länder och jag har testar i hur många år som helst men ingen gång har fungerat för att Mac helvetet inte kan klicka på popupp fönster!!! Så jävla jobbigt!!!! 

Eftersom vi hade radio i går så kommer det en låt tillägnad till den hemsidan,

FUCK YOU med Lily Allen 

Av Malin Godenius - 25 oktober 2011 19:37

Heeej! 


I dag var det sista ljud lektionen och vi hade radio. Det var verkligen kul men först så hann vi bara snacka i 5 min typ så vi fick stanna kvar själva och sända medans de andra slutat och då satt vi i 2 timmar! det var as nice :D Så det var verkligen skit kul, tack Elin och Olivia för en kul radiosändning, jag tror inte ni läser det här men skit samma xD 


Igår fortsatte jag redigera lite bilder så här kommer några som blev klar i går,  

                   




PS: alla är tagna med mitt nya objektiv, LOVE IT! :D

TA INGA TACK! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards