malingodenius

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

VILKEN DAG!

Av Malin Godenius - 31 oktober 2011 17:46

Heejsaan!! :D 

Idag har jag åkt tåg för första gången till Gnesta och där har jag vart med Jessica Moa och Olga och det var as kul!! :D Vi har fotat och det kommer upp bilder här snart men jag ska redigera dom lite först ;) Min andra data laggade ur nyss och dog då jag la upp bilderna på den men får se när jag kan starta den igen xd Ska också redigera på den sen så hoppas den inte blir överhettad igen och dör.. hehe, tur att man har Macen också :D Så jag ska försöka att få upp några bilder idag och senare under lover för jag tog 355 bilder och av dom så har jag än så länge markerat 57 som jag ska redigera men det kommer nog bli flera än det ;ooo Men några kommer som dagt ikväll och hoppas ni kommer gilla dom! :D KRAM! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards