malingodenius

Alla inlägg under november 2011

Av Malin Godenius - 30 november 2011 17:27

Hejsan!


Jag är hemma nu efter att ha vart på matte hjälpen för det är prov i morgon och nu känner jag verkligen inte någon ångest alls! Jätte skönt, det gäller bara att lägga sig tidigt (vilket jag har haft rätt svårt med på sistonde) så att jag är pigg och klarar av provet utan att få trötthets attacker (aka black outs)! hehe, det fick jag nämligen på läxförhöret vi hade för ett tag sedan och aah, det gick seegt! Men nu SKA jag lägga mig i tid!! 


Ja, rubriken idag är som den är för att jag fick jusst reda på att min helg är helt bortblåst. Jag ska på fredagen efter skolan vara med Jessica (det kommer bli as kuuuul!) sen på lördagen så ska jag på den där körkortssaken på dagen sen ska jag på kvällen på 50 års kalas!!! Sen så på söndagen som är den enda "lediga" dagen så tänkte jag fota Moa men hon ska ju hem så det kommer säkert inte blir nåt... Men men! jag är inte så van vid att ha en helg planerad  så här tidigt i veckan, det är ju trotts allt bara onsdag :o!!!

Av Malin Godenius - 29 november 2011 16:15

Hejsan!


Snart ska jag lägga mig i badkaret och så ska jag läsa lite i matte boken. I går blev det inte mkt plugg alls så nu måste jag verkligen läsa på! Min kära pappa har också fixat så att jag ska gå på den där kursen som man behöver gå för att kunna övningsköra och morfar ska gå med mig på lördag! Sen är det bara en till sak att fixa sen så är jag ute på vägarna! :D Jippie!

Nej nu ska jag gååå! hejdåå! :D

Av Malin Godenius - 28 november 2011 18:08

Hejsan!


Idag gick dagen snabbt och smärt fritt. Hade bara 2 vanliga lektioner och sedan åkte jag, Emma och Karolin till Alby för att interjuva Karin som typ jobba med att göra utställingar till konstnärer eller vad man ska säga. Så där va vi och prata med henne och det var kuul! :D Sen nu är jag hemma och har kollat på en liten smågullig/triller film. Men nu borde jag faktiskt börja plugga matte för det är prov på Torsdag!! :o HJÄLP!! jaja, det kommer nog gå bra!  Heejdåå! :D 

Av Malin Godenius - 27 november 2011 19:45

Hejsan!

Imorgon är det skola igen, där har jag inte vart på länge så det ska bli kul! I går blev det ingen taxi för jag åkte hem tidigare med Agnes! Så min taxidröm får väl bli uppfylld någon annan dag antar jag. Just nu lyssnar jag igenom låtar med Trivium och Rise to Remain för att lägga till dom som jag gillar på min spotifylista. Banden var förband till in Flames och riktigt bra faktiskt men jag måste vara ärlig och säga att spotify inte gör dom rättvisa för dom var så bra live och aaa det blir ju en helt annan känsla. Men här kommer den enda låten med Trivium som jag hört innan jag såg dom live och den är så bra! Lyssna!! In Waves - Trivium,

  

Av Malin Godenius - 25 november 2011 18:35

Ja, nu är det bekräftat att jag är sjuk på riktigt!

Det var nämligen så här att vi matbordet så satt mamma pappa och jag och pratade om morgondagen så det är fotbollsgala för mitt lag. Jag var orolig för om jag skulle orka med det. Men mamma säger att vi kan åka hem när vi vill och att dom tänkt att ta en taxi. Och då ska ni bara veta alltså! Jag börjar BÖLA!! Av lycka förstås för jag har aldrig åkt taxi i Sverige och ja det blev lite känslomässigt tydligen! 


Ända sedan jag har vart liten har jag tjatat om att vi ska åka taxi hem när vi vart någonstans och NU kommer det gå i uppfyllelse!! Ja så nu kommer jag defenitivt åka dit oavsett vad termometern visar! Hihihi förlåt för ett konstigt inlägg :o


 

Av Malin Godenius - 25 november 2011 16:40

Heej igen! 


Fick lite lyckokänsla nu när mamma och pappa kom hem och ger mig en chokladkalender!! Jag har fått det alla år sen jag va liten och jag älskar det! det är mysigt! :D

Jag fick också Vecko Revyn hehe, vet inte om jag stava rätt meen det är ju kul med en tidning! Jag har aldrig läst den så det blir nice!  :D Här är en bild på min coola chockladkalender,


   

Av Malin Godenius - 25 november 2011 14:48

Hej! 


Asså nu börjar mitt tålamod ta slut, jag vill verkligen bli frisk nu!! Jag har läst så många foto bloggar nu när jag vart hemma så mitt huvud kokar av idéer!! Och efter att ha läst bloggarna så har jag kommit på flera julklappar jag vill ha, vilket blir lite jobbigt för jag måste nog välja bort något annat ja skrivit upp för det blir ganska dyra klappar annars! ;o Men jag tror det får bli så att jag önskar mig fotosaker i stället för en akustisk gitarr som jag skulle velat lära mig spela på. Det får liksom vänta lite och så kör jag på foto i stället! :D Är as taggad inför julen nu och i dag är det ju den 25 November så det är mindre än en månad kvar!! Jippie! :D 

Av Malin Godenius - 24 november 2011 18:54

Hejsan, nu har jag redigerat ytterligare 3 bilder från Stockholm som ni kanske vill se! Det blir många bilder på Moa nu men det tror jag inte hon har något emot! :D

 

Modell: Moa 

Foto/Redigering: Jag


  

Foto/Redigering: Jag


 

Modell: Moa 

Foto/Redigering: Jag

Ovido - Quiz & Flashcards