malingodenius

Direktlänk till inlägg 27 november 2011

Skola i morgon!

Av Malin Godenius - 27 november 2011 19:45

Hejsan!

Imorgon är det skola igen, där har jag inte vart på länge så det ska bli kul! I går blev det ingen taxi för jag åkte hem tidigare med Agnes! Så min taxidröm får väl bli uppfylld någon annan dag antar jag. Just nu lyssnar jag igenom låtar med Trivium och Rise to Remain för att lägga till dom som jag gillar på min spotifylista. Banden var förband till in Flames och riktigt bra faktiskt men jag måste vara ärlig och säga att spotify inte gör dom rättvisa för dom var så bra live och aaa det blir ju en helt annan känsla. Men här kommer den enda låten med Trivium som jag hört innan jag såg dom live och den är så bra! Lyssna!! In Waves - Trivium,

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards