malingodenius

Alla inlägg under december 2011

Av Malin Godenius - 31 december 2011 13:17

Hejsan!


Snart är det ett nytt år, 2012!! Det är väl då jorden kommer gå under va? men tills dess så ska jag verkligen försöka hålla mina allra första nyårslöften!

Har aldrig haft några men jag känner nu att det är dags för lite disciplin i vagdagen!


Först och främts så ska jag försöka skaffa mig ett jobb så jag kan käna en slant då och då!

Sen så ska jag spara pengarna till kanske en ny kamera? :D


Det är inte allt utan jag ska under 2012 sluta med godis/chips ätandet o.s.v. Man vill ju må bra!

Och inte heller ska jag dricka läsk och bubelvatten, ni vet sådana kolsyrade saker! bubelvatten gillar jag inte ens så det kommer bli lätt och läsk kan man ersätta med iste!! :D mumms! Godis och det kommer bli svårt men kommer försöka!

Sen under sommaren så ska jag springa mycket har jag bestämt så att inte fotbolls hösten blir jobbig! 


Det var allt!! Hoppas ni har haft ett bra år och att  det kommer ett ännu bättre nu! Gott nytt år på er!! :D 

Av Malin Godenius - 30 december 2011 20:04

Hejsan! 


Lite bilder passar väl bra till helgen sådär! :D


1950


 


2011


 


1950


 


2011


 


Ja, svartvitt kan då ändra tiden i bilderna!

Av Malin Godenius - 27 december 2011 18:52

Hejsan!


Nu sitter jag i min systers lägenhet i hennes säng och med hennes data och internet.

Det är så typiskt att jag inte har internet på mobilen varken här eller i vår sommarstuga, där man behöver det som mest..

Men nu har jag snott allt jag kan för att kolla vad som händer i omvärlden. I dag så har det vart hästar och ännu mer hästar. Och jag har nyst som bara den!! det gör jag alltid när vi är här.. tror nästan jag är allergisk. ska sova här i natt och i morgon så bär det hemmåt igen! :D ska bli gott med lite mat och godis snart som jag har betalt helt själv!! det gick på 580 nånting!! :D så dyrt har jag aldrig handlat på en mataffär!! men jag tror mamma och pappa kommer betala mig sen i alla fall men ändå så köpte jag allt i affären! :D


ha det! hejdå!

Av Malin Godenius - 27 december 2011 18:52

Hejsan!


Nu sitter jag i min systers lägenhet i hennes säng och med hennes data och internet.

Det är så typiskt att jag inte har internet på mobilen varken här eller i vår sommarstuga, där man behöver det som mest..

Men nu har jag snott allt jag kan för att kolla vad som händer i omvärlden. I dag så har det vart hästar och ännu mer hästar. Och jag har nyst som bara den!! det gör jag alltid när vi är här.. tror nästan jag är allergisk. ska sova här i natt och i morgon så bär det hemmåt igen! :D ska bli gott med lite mat och godis snart som jag har betalt helt själv!! det gick på 580 nånting!! :D så dyrt har jag aldrig handlat på en mataffär!! men jag tror mamma och pappa kommer betala mig sen i alla fall men ändå så köpte jag allt i affären! :D


ha det! hejdå!

Av Malin Godenius - 26 december 2011 16:10

Hejsaan!!


Nu efter jul sådär har jag inte gjort mkt alls, förutom i dag då jag testade min nya reflexskärm och fjärrutlösare som jag fick i julklapp!! först fotade jag min syster men sedan så blev det att jag hamnade framför kameran själv när det inte blev som jag ville. Men en bild är i alla fall redigerad och klar så här är den,


 

Modell-foto-redigering: Jag (lite ego) xD

just denna bild så använde jag inte refelxskärmen för jag tyckte skuggorna vart ganska coola! :D hoppas ni gillar den!

Av Malin Godenius - 24 december 2011 10:46

Heejsan!!


NU är det jul!! hihi

Hoppas på att tomten kommer till vår lilla hydda men jag tror inte det! Han har lyckats att glöma det några år i rad sådär :)

Men jag hoppas på att ni andra kommer få en riktigt fin jul och att tomten kommer med massa klappar!! 


GOD JUL! :D <3

Av Malin Godenius - 23 december 2011 15:37

Hejsan!! 


Nu har jag städat klart mitt rum!! skönt asså! jag gillar att ha det städat men det brukar inte gå så bra i vanliga fall men eftersom att det är jul nu så ska jag försöka att hålla det rent och fint!! :D snart så ska jag också till trosa för att packa ica kassar... Kuul dagen innan jul sådär.. men vad gör man inte för laget! men för att muntra upp mig själv och er så lägger jag ut några bilder jag tog härom dagen, 


   



GOD JUL!   

Av Malin Godenius - 18 december 2011 17:32

Hejsan!!


Ångesten över all skolarbete jag behövde göra i dag är nu över! Jag har skrivit ganska mycker på konst saken och är riktigt nöjd med min början!! :D Engelskan skiter jag i idag och gör det på lover eller något för jag orkar inte prata engelska i dag!! Jag har vart och julfikat hos min moster i dag och fick träffa ganska många men det var bara kul!! I morgon tror jag det blir ganska lungt i skolan så det gillar viii! :D Nu kommer det en liten lååt här tänkte jag! Ha det bra

Bara för att!

Ovido - Quiz & Flashcards