malingodenius

Alla inlägg under december 2011

Av Malin Godenius - 5 december 2011 07:28

Hejsan!! 


Det fick bli ett morgon inlägg nu för jag har inget att göra! Kommer efter två vanliga lektioner ha foto och tror vi ska åka iväg till Stockholm någonstans och göra nåt XD hhaha, så mkt vet jag men det kommer säket bli bra!! :D 

I går var jag jätte lycklig efter att ha gjort engelskan så jag bara slappa som fan! Så nu är jag taggad på skolan... eller?! :o

haha, jaja vi får se! Men nu har jag inte mer att skriva förutom att jag kommer lägga upp mer bilder på Jessica inom kort!

HEjdååå!:D :D <3

Av Malin Godenius - 4 december 2011 17:56

Hejsan! 


Ni ska bara veta vad jag nyss gjorde!!!! CONVERSATIONS CLASS!! asså gud va nervös jag var i början men sen gick det över och hoppas jag får bra feedback på mitt fina pratande xD jag failade bara 2 gånger så känns bra lixsom! 

I morgon har jag foto för första gången och det kommer bli aweeeeeesoooomee! :D LÄNGTAR!! 

Av Malin Godenius - 2 december 2011 20:19

Hejsan här kommer 3 bilder på Jessica som jag fotade och redigerade idag, hon är så fin i sin nya frisyr!!!


     

Ovido - Quiz & Flashcards