malingodenius

Alla inlägg under november 2011

Av Malin Godenius - 2 november 2011 18:33

Heejsan! :D


Idag har jag attakeraat huvudstaden med Mos och vi har fotat lite och handlat lite!

Vi gick in i en Vintage butik och där hittade vi ett genomskinligt paraply som Moa alltid velat ha!! Så hon köpte det!!! Riktigt fint vare!

Och precis under där paraplyerna hängde hittade jag en fin väska/ryggsäck som jag köpte efter lite vel och ringade till mamma XD men det vart nog ett bra köp tror jag! Den kostade 400 så det var därför jag inte kunde bestämma mig! ;) Men nu är den MIN ! :D

Här kommer 2 ynka bilder som togs idag för jag är sååå trött att jag inte orkar redigera mer ;o

 

Foto/Redegering: Jag


 


Modell: Moa

Foto/Redegering: Jag

Av Malin Godenius - 2 november 2011 08:43

Heejsaaan! :D 


Snart ska jag gå till bussen och åka till Östertälje sen byta till tåg till STOCKHOLM! :D 

Där ska jag möta Moa och vi ska fota och kanske shoppa lite, det kommer bli awesome ! :D Nu ska jag draa hoppas ni har det bra ! :D Kram

Av Malin Godenius - 1 november 2011 22:44

Hejigen! ;D 


Snart ska jag duscha och sen sova men först så ska lite flera bilder upp! Asså vilken fotobomb dag det har vart i dag! Hoppas ni gillar det! :D 


 


‎Modell: Ljuset

Foto/Redigering: Jag


 

‎Modell: Jessica

Foto/Redigering: Jag

‎


 


‎Modell: Något

Foto/Redigering: Jag


 


‎Modell: Jessica

Foto/Redigering: Jag


 


‎Modell: Olga

Foto/Redigering: Jag


 


‎Modell: Moa

Foto/Redigering: Jag


 

‎Modell: Jessica

Foto/Redigering: Jag


 

‎Modell: Olga

Foto/Redigering: Jag

Av Malin Godenius - 1 november 2011 19:59

Heejsaaan! :D 


Idag har jag slappat som jag vet inte vad! xD och jag har redigerat och fixa ny header som jag gjorde as snabbt så den blev inte så jätte fin men men ;D imorgon vet jag en sak men inte mer, jag ska träffa Moa men sen så nu har jag försökt få tag på en som inte verkar vara tillgänglig på något sett hehe XD 

Men det kommer nog bli bra! jag har också bakat, onyttiig som jag är. det blev chokladbollar ;D 

Nu ska jag inte skriva mer, kolla på tidigare inlägg för att se lite redigerade bilder ! :D

Av Malin Godenius - 1 november 2011 14:09

Heej! Här kommer flera bilder från gårdagen! 



Modell: Moas händer 

Foto/Redegering: Jag


   


Modell: Olga 

Foto/Redegering: Jag



 


Modell: Jessica

Foto/Redegering: Jag



   


Modell: Moa

Foto/Redegering: Jag

Ovido - Quiz & Flashcards