malingodenius

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

JAG ÄR SJUK PÅ RIKTIGT!

Av Malin Godenius - 25 november 2011 18:35

Ja, nu är det bekräftat att jag är sjuk på riktigt!

Det var nämligen så här att vi matbordet så satt mamma pappa och jag och pratade om morgondagen så det är fotbollsgala för mitt lag. Jag var orolig för om jag skulle orka med det. Men mamma säger att vi kan åka hem när vi vill och att dom tänkt att ta en taxi. Och då ska ni bara veta alltså! Jag börjar BÖLA!! Av lycka förstås för jag har aldrig åkt taxi i Sverige och ja det blev lite känslomässigt tydligen! 


Ända sedan jag har vart liten har jag tjatat om att vi ska åka taxi hem när vi vart någonstans och NU kommer det gå i uppfyllelse!! Ja så nu kommer jag defenitivt åka dit oavsett vad termometern visar! Hihihi förlåt för ett konstigt inlägg :o


 

 
 
Felicia Andreasson

Felicia Andreasson

25 november 2011 20:33

hörru har du blivit frisk nu?? :O <3
sjukt tråkigt och åka taxi här hahahaha!!
KRAM

http://www.feliciafotoo.bloggagratis.se

Malin Godenius

25 november 2011 20:58

Nej inte än! Men jag kämpar på!!
HAHAH, kanske men en barndoms dröm kommer i alla fall till verklighet! :D
KRAM KRAM!!

 
Moa

Moa

26 november 2011 00:34

Åhh.. Jag vill också åka taxi <3 Hoppas du blir bättre snart Malin!!!! :O <3

http://moabjurlings.blogg.se

Malin Godenius

26 november 2011 11:17

HIhihhi! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards