malingodenius

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Vad hände?!

Av Malin Godenius - 30 november 2011 17:27

Hejsan!


Jag är hemma nu efter att ha vart på matte hjälpen för det är prov i morgon och nu känner jag verkligen inte någon ångest alls! Jätte skönt, det gäller bara att lägga sig tidigt (vilket jag har haft rätt svårt med på sistonde) så att jag är pigg och klarar av provet utan att få trötthets attacker (aka black outs)! hehe, det fick jag nämligen på läxförhöret vi hade för ett tag sedan och aah, det gick seegt! Men nu SKA jag lägga mig i tid!! 


Ja, rubriken idag är som den är för att jag fick jusst reda på att min helg är helt bortblåst. Jag ska på fredagen efter skolan vara med Jessica (det kommer bli as kuuuul!) sen på lördagen så ska jag på den där körkortssaken på dagen sen ska jag på kvällen på 50 års kalas!!! Sen så på söndagen som är den enda "lediga" dagen så tänkte jag fota Moa men hon ska ju hem så det kommer säkert inte blir nåt... Men men! jag är inte så van vid att ha en helg planerad  så här tidigt i veckan, det är ju trotts allt bara onsdag :o!!!

 
 
Moa

Moa

30 november 2011 18:44

DET ÄR JU FEEESSSSTT!!! ;D

http://moabjurlings.blogg.se

Malin Godenius

30 november 2011 18:56

Hahaha, hos Felicia xD hahaha :D

 
Felicia Andreasson

Felicia Andreasson

30 november 2011 22:47

Hmm ska jag vara orolig eller inte? hahaha :D ska nog inte vara sjuk mer.. man missar ju liksom allt snack haha

Svar: Nee malin, jag skulle aldrig bränna mina böcker haha hittade dem på en lekplats som säkert några ungdomar har bränt gissar jag på. Så jag tog med dem hem :D
KRAM

http://www.feliciafotoo.bloggagratis.se

Malin Godenius

2 december 2011 20:19

Hahah, ja du får ta och bli frisk!
Okej! Vilket fynd! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards