malingodenius

Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin Godenius - 24 oktober 2011 20:25

Hej alla! 
I dag blev det inget ljud i skolan! instält pga nåt jag inte vet så jag hade bara två lektioner! ;D så jag kom hemo ch kolla på en film men somnade igenom halva och sen så har jag pluggat och nu sitter jag här i soffan och ska snart hämta mig ett päron :D ni får ha det fint hejdåå PS i morgon blir det RADIO! :D 

Av Malin Godenius - 23 oktober 2011 12:45

Hejsaan!! 


Sitter nu i min soffa och är as trött men vilken FANTASTISK kväll/natt det var i går! Tack alla som kom ni är BÄST! :D Det blev inte mkt sömn men vad gör det om man har så kul! :D Hoppas på att få se lite bilder från dom som hade med sig kamera! Nu har jag städat vidare och ska duscha och sen slappa lite innan jag ska göra läxor! :D 


Och allvarligt talat så var det den bästa lördagen jag någonsin har varit med om! <3


 

Här är Moa och Jessica som sjöng in en liten video i min data! TACK FLICKOR DET VAR FIN FINT! 

Och så alla vet så kommer ni se dom båda på Idol nästa år! :D Hejdååå !

Av Malin Godenius - 22 oktober 2011 10:45

Heejsaan! 


Nu sitter jag här i min obäddade säng och har nästan precis vaknat. 

Idag så kommer alla fina flickor och den första att komma är Moa för hon och jag ska fixa allt, typ mat och sen så ska vi baka en liten fin kladdkaka också! ;D det blir nice!! Men nu ska jag nog hoppa in i duschen så jag vaknar lite och sen blir det att fortsätta  städa° :D  

Av Malin Godenius - 21 oktober 2011 17:22

Heej igen! 


Nu har jag äntligen städat klart mitt rum!! :D  Men nu är det ju bara resten av huset också..

Men men jag får hjälp av mamma och pappa så det är braaa ! :D Ska till Mormor och morfar snart det hade jag glömt, så inget idol för mig inte! Men det kommer bli nice, mormor har fyllt så ska dit och käka och det är lite släktingar från finland där nu så ska bli nice att träffa dom med ! :D nej nu ska jag nog draa och göra mig lite fin sådär! MOA kommer vid lunch i morgon, då ska vi handla! LÄNGTAR ! :D 

PS: denna låt har fastnat på min hjärna  och jag lyssnar inte änns på John Mayer ;oo


Av Malin Godenius - 21 oktober 2011 14:09

Hejsaan! :D 


I dag är det fredag och det betyder HELG! :D 

Men i dag så måste jag städa för jag får fin främmande av mina kära klasskambrater i morgon och då ska det va fint. Jag hade tänkt att börja städa på direkten då jag kom hem men så blev det inte... 

Och nu sitter jag här med båda mina datorer och är skita trött!! Så vi får väl se hur lång tid det ska ta innan jag orkat lyfta på benen och börja + att det värsta är att mitt rum är stökigast ;(( och det är as mkt at göra!! Men ikväll får jag ligga i soffan och titta på idol! det blir bra det ! :D Hoppas alla får en bra helg! 


En liten bild så där kan ju inte heller skada, men den är helt oradigerad för i dag är jag en lat en! :D 

   HEJDÅÅÅ! :D 

Av Malin Godenius - 20 oktober 2011 17:48

Helluuu! 


Nu sitter jag här i soffan och Adam Live är på Tv:n. Egentligen ska jag plugga men är skit trött och det som är mest broska är matten men den har jag typ gjort klart ska bara läsa igenom den innan jag skickar den! :D I morgon är det fredag och det är nice men jag ska städa typ hela dagen för på lördag så kommer några fin fina flickor över! :D 

Slänger in en bild också, 


   Hejdå!

Av Malin Godenius - 19 oktober 2011 16:38

Heejsaan ! 


Har gjort om designen lite granna och från och med nu kommer ni se mina fötter! Det är inte illa va?! hehe 


Det ska nog komma en annan snart men det här får vara så länge, puss hej !

Av Malin Godenius - 19 oktober 2011 11:28

Hejsan! 


Nu ska jag skriva om min kära vän olga som jag har lärt massvis med saker! T.ex att man säger MYCKET istället för fett eller något sånt. Här är en fin fin bild på oss, hihihhi


 

10 fakta om OLGA:


1. Hon gillar bananer

2. Hennes pappa tror hon kommer bli gravid om hon promernerar ute sent.

3. Hon behöver 3 kr

4. Hon gillar inte att man klappar på ryggen när man kramas.

5. Hennes favorit band är Arctic Monkeys

6. Hon här gröna ögooon.

7. Hon har fin fint hååår!! 

8. Hon är alltis konstig

9. Hon är fett MYCKET rolig.

10. JAG ÄR BÄST :D 


Ovido - Quiz & Flashcards