malingodenius

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Fredag

Av Malin Godenius - 21 oktober 2011 14:09

Hejsaan! :D 


I dag är det fredag och det betyder HELG! :D 

Men i dag så måste jag städa för jag får fin främmande av mina kära klasskambrater i morgon och då ska det va fint. Jag hade tänkt att börja städa på direkten då jag kom hem men så blev det inte... 

Och nu sitter jag här med båda mina datorer och är skita trött!! Så vi får väl se hur lång tid det ska ta innan jag orkat lyfta på benen och börja + att det värsta är att mitt rum är stökigast ;(( och det är as mkt at göra!! Men ikväll får jag ligga i soffan och titta på idol! det blir bra det ! :D Hoppas alla får en bra helg! 


En liten bild så där kan ju inte heller skada, men den är helt oradigerad för i dag är jag en lat en! :D 

   HEJDÅÅÅ! :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards