malingodenius

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

FANTASTISKT

Av Malin Godenius - 23 oktober 2011 12:45

Hejsaan!! 


Sitter nu i min soffa och är as trött men vilken FANTASTISK kväll/natt det var i går! Tack alla som kom ni är BÄST! :D Det blev inte mkt sömn men vad gör det om man har så kul! :D Hoppas på att få se lite bilder från dom som hade med sig kamera! Nu har jag städat vidare och ska duscha och sen slappa lite innan jag ska göra läxor! :D 


Och allvarligt talat så var det den bästa lördagen jag någonsin har varit med om! <3


 

Här är Moa och Jessica som sjöng in en liten video i min data! TACK FLICKOR DET VAR FIN FINT! 

Och så alla vet så kommer ni se dom båda på Idol nästa år! :D Hejdååå !

 
 
Moa

Moa

23 oktober 2011 14:24

Hahaha Bästa lördagen ever :D <3 vi gjorde ett bra jobb!!! Jessica lär vi ju se i alla fall!!

http://moabjurlings.blogg.se

Malin Godenius

23 oktober 2011 14:56

Jaaa! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards