malingodenius

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

EN TRÖTT TORSDAG

Av Malin Godenius - 27 oktober 2011 17:45

Heeej!;D

Jag är hemma och har hållt på med engelskan på datan igen.. men det jag gjort hitills har fungerat men jag tänker fan inte hålla på med Converstations Class nåt mer... Men i dag i skolan så spelade vi vollyboll på idotten och det var riktigt kul, speciellt i slutet.hehe


Jag skulle göra min första serv och ebba står framför mig och skriker att jag ska skjuta den hårt eller nåt sånt och jag bah JAAA!! och sen så när bollen är slagen lite dåligt sådär så kommer den farandes mot ebba och träffar henne på tutten xD hahaha, så jäkla roligt!! XD men FÖRLÅT ebba! :o 

Efter idrotten gick jag ocj gymma första gången på skolangym och då sprang jag på löpbandet och F A N vad varmt:oooo Fast efteråt så körde jag lite fotboll med några et va kul! :D Nu ska jag plugga historia ;)


Hejdåå :D 

 
 
Moa

Moa

27 oktober 2011 20:35

Sv; Hahah!! önskade att jag kunde vart med :(

http://moabjurlings.blogg.se

Malin Godenius

28 oktober 2011 14:29

Jag önska du vaaa med ;( fett deprimerande, krya som tusan !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards