malingodenius

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Sent inlägg!

Av Malin Godenius - 13 oktober 2011 19:16

Heeejssaaan ! ;D 


Idag blidde det ett sent inlägg, vet inte varför men men så äre ibland.

Dagens skoldag var bra och rolig som vanligt med alla dessa underbara människor som man har runt sig!


Men efteråt så åkte vi skridskor som var väldans kuuul! Alla såg så fina ut i sina hjälmar och darriga ben, haha nejdå men alla var bra! Moa och jag fick oss en blöt dusch av Viktor som åkte as fort och stannade framför oss och stänkte upp massa snö/is ;o på oss så vi blev lite blöta xD 

Sen var det så att Moa och Max låg på isen och jag åkte för att kolla till dom, ja då fäller Max mig och nästa sekund jag kollar upp ligger också Lejla på isen (vilket även var Max under!)Men väldigt kul vare i alla fall!

Nu är jag hemma och till och med min syster har kommit hem, hon är sjuk nämligen! 

Nu ska jag väl ta och vara lite social med dom så, Hejjdååå och Puss!

Ps: slänger in en bild på mig och min halsduk som jag ÄLSKAR (har även målar naglarna,vilket är ovanligt med nagelack som jag fick av Paulina i present) :D Hare! 


 

 
 
Moa

Moa

13 oktober 2011 20:15

Hahah! :D roligt var det :)

HAR DU MÅLAT NAGLARNA??!!!! :O :O <3

http://moabjurlings.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards