malingodenius

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Regn

Av Malin Godenius - 18 oktober 2011 17:28

Heejsaan! :D 


Nu hade jag tänkt att skriva om min dag med det gick upp för mig att jag har en väldigt ful blogg design!! Usch asså, det ska ändras snarast men först måste plugg bli gjort! 

Det regnar ute och det får mig att längta tillbaka till sommarens SWEDEN ROCK ! 

Här nereär en bild på Rob Zombie basisten som för övrigt var en skit bra konsert!! :D 


   Puss ! :D 


(TA INTE OCH KOPIERA BILDEN TACK) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards