malingodenius

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Jobba Jobba JOBBA!

Av Malin Godenius - 4 november 2011 11:51

Heejsan! 


Idag kommer min dag se lite ut som rubriken säger! Pappa ska nämligen ha sitt 50 års kalas i morgon och i dag ska jag hjälpa till och fixa allt! Det kommer säkert va kul i början men sen lite tråkigt mot slutet, så har det i alla fall vart tidigare då jag hjälpt till med fester. Men ska göra mitt bästa för att hålla humöret uppe ;) 

Kommer inte blogga något under helgen för jag kommer inte ha tillgång till internet men efter lovets slut kanske det kommer upp bilder ifrån dagen och festen! 

I brist på redigerade bilder så kommer en gammal bil ifrån årets Sweden Rock och det är Rob Zombie sångaren på bilden, 

 

 
 
Moa

Moa

7 november 2011 12:02

Tycker att du ska göra lite inlägg nu va!!!!!! :O :O

http://moabjurlings.blogg.se

Malin Godenius

7 november 2011 21:33

jajajaja, duu meeed! :D

 
Felicia Andreasson

Felicia Andreasson

7 november 2011 12:02

Hallååå Malin uppdatera bloggen :D :D :D

http://www.feliciafotoo.bloggagratis.se

Malin Godenius

7 november 2011 21:33

Hallååå felicia du ocksååå! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards