malingodenius

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Sovmorgon eller inte..

Av Malin Godenius - 8 november 2011 10:11

Heejsan!

I går fick man värsta lyckoruset då dom sa att vi började 12 men nu sitter jag här i soffan för att jag blir tvungen att ta tåget som kommer frem till tumba 11.07 ja inga tåg går dit vid 12 så det blir att vara en timme förtidig, så ingen sovmorgon för mig inte...

Vi ska fortsätta och lyssna på en förelåsning som är hundra timmar lånnnng!!! Men när man sitter med sina vänner så går det fint ;)) Ska snart gå till tåget och hoppas jag hittar Jessica i någon vagn så jag kan åka med henne!  


Här sitter jag och kollar på Efter 10 eller jag kollar inte men den står på, håret blev uppsatt för jag är en lat människa! Hoppas all får en bra daag! :D




 

 
 
Felicia Andreasson

Felicia Andreasson

8 november 2011 19:01

Nice picture Malin! XD

http://www.feliciafotoo.bloggagratis.se

Malin Godenius

9 november 2011 18:14

Taack Felicia det gläder mig att du gillar den XD hahaha :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards