malingodenius

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

SÅ JÄKLA TRÖTT

Av Malin Godenius - 9 november 2011 18:15

Heejsan!

Jag är faktiskt förvånad att jag ens skriver det här inlägget för jag är SÅ JÄKLA TRÖTT ;o

Asså allvarlig så låg jag i min säng och höll på med datan så somnade jag helt plötsligt och så väckte mamma mig för ett tag sen för att vi skulle äta och jag bah NEEJ jag skiter i maten jag vill sova!!!! Men som ni fattar så vann mamma och hon släpade upp mig och så åt jag och nu sitter jag här och skriver.

Idag har dagen vart som vanligt men jag har inte alls varit taggad för skolan men det gick på rälls så jag överlevde ändå! Jag köpte varm cholkad på pressbyrån med Jessica innan vi åkte hem med tåget och det smakade as gått men både hon och jag brände våra tungor och jag har fortfarande ont! fyfy, men det var as varmt asså! ;o

Ska väl ta och göra matte läxan tills i morgon nu och sen kolla på tv eller nåt! Mamma sa att det var Berg flyttar in och det är ett måste att se! fett kul äre :D


Det får bli en lite äldre bild på mig och Jessica för hon var snäll och väntade på mig! ;D  


 

 
 
Jessica

Jessica

10 november 2011 08:44

HIHI jag har fortfarande bränd tunga ): men vi måste dricka choklad fler gånger!!!! :D <3

http://www.jessicaelisabeth.devote.se

Malin Godenius

10 november 2011 08:46

Hahah, jag med!! absolut! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards