malingodenius

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

HEEELG!

Av Malin Godenius - 11 november 2011 17:38

Halllåå!


Äntligen är det helg! asså gud vad jag ska sova och jag har redan gjort det till och med! Precis när jag kom hem ifrån skolan la jag mig på sängen och jag dog nästan på direkten! ssåååå sköönt! Alla borde testa det asså! Jag har redan börjat äta lite godis som mamma köpt men det är mest äkligt godis. Ingen utav mina föräldrar kan köpa gott godis, dom har så dålig smak! Jaja, jag slipper ju i alla fall bli lika fet som jag skulle om jag hade köpt själv för då hade jag kunna äta allt men inte nu så det är bra! Till mat i dag blir det tacos, såå gått! Och på tv blir det sverige-danmark i träningsmatch och sen så får idol kollas på senare för jag tror dom går samma tid. Men mer ska jag inte skriva, hejdå!:D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards