malingodenius

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Det händer saker!

Av Malin Godenius - 16 november 2011 18:20

Hejsan!

I dag fyller min kära barndomsvän Paulina 16 år så ska över till henne snart och då ska hon firas!

I morgon ska jag på bio med Paulina och Ellen, vi ska se Breaking Dawn.

På fredag ska jag på konsert med min syster Moa och hennes klasskompis från norrland, Mikaela, Ellen och pappa! Vi ska lyssna och se In Flames! 

Ja det händer saker nu kan man säga!! haha, men i helgen blir det nog lite lunare tror jag men ska no fota Moa och Mikaela också förhoppningsvis så det kanske kommer upp någon bild sådär ;)!

Juste, jag måste ju ta med mig kameran till konserten så det blir väl bilder därifrån om vi kommer ända fram till scenen! Undrar om det lir någe bra bilder med mitt i alla fall ganska nya objektiv... Humm det blir spännande men för säkerhetensskull så kommer jag ju ta med mitt andra som borde fungera bra eftersom jag andvänt det på Sweden Rock i några år! Jaja, babbel babbel xD haha, nu ska jag väl ta och fixa till min toffs och sminkning lite sen blir det att vänta in några så jag tajmar in dom till Paulina! Puss hej! 

 
 
Felicia Andreasson

Felicia Andreasson

17 november 2011 21:13

Hallåå malin vi måste hitta på något nån gång och fotaa!! :D du får komma hem till mig också :DD
KRAAAM

http://www.feliciafotoo.bloggagratis.se

Malin Godenius

18 november 2011 13:46

Jaa! jag veeet vi måste det snart asssåå! :oo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards