malingodenius

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Hallådärköpblåbär

Av Malin Godenius - 21 november 2011 21:12

Hejsan! :D 

I dag blir det inget glatt inlägg därför att jag har nu bekräftat att jag har feber, ont i halsen, ont i huvudet och allmänt seeg! Så det blir ingen skola i morgon för mig vilket är fett tråkigt då vi skulle börja med ljud, men jag kanske får tillfälle att fixa bloggen lite, vem vet! Det blev INGA bilder fotade i helgen som planerat för konserten tog kål på alla så ingen orkade pallra sig utanför huset. Men ska väl ta och upptatera bloggen som tusan i morgon om jag inte sover hela tiden så det kan ju vara kul att veta vad jag gör när jag är sjuk ;oo eller inte kanske, hehe ;) 

Jaja, hejdåå ses imorgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards