malingodenius

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Chock!

Av Malin Godenius - 13 december 2011 16:28

Hejsan!


Nu har jag haft min första dag med bild och det va inte så kul direkt för det va bara historia om konst och allt sånt. Som tur var så gick vi och kollade på luciatåget! DOM ÄGDE!! Jätte bra var det och jag blev lite tågögd när dom sjöng en låt ;( snyft! 

Men det var super! :D Sen så tog jag med mig bilder hem ifrån skolan som jag ville ha! Jag höll på att glömma det men i sista sekund så kom jag på det! Tur tur!! 

Nu har jag också lagt upp bilderna på min lilla data och jag fick värsta chocken när jag såg min tröj bild xd asså shit! Det stora problemet har nog växt under natten xD hahaha, ni ska nu få se den bilden och kolla själva om ni ser något stort problem hehe! Men ska bara säga att bilden är bättre än dom andra vi tog och det är tur att Emma behövde hjälp av Björn och Markus så att vi gick till dom och så såg jag stället där vi tog bilden!! :D Och Emma fota bilden oerhört fint så här kommer den!! :D


 


Foto: Emma Nilsson

Modell-Tröj tryck-Redegering: Jag



Tänkte nu när jag ändå håller på så kan jag ju lägga upp den första digitala bilden jag tog i skolan. Det ska vara ett bokomslag av en deckare


 


Foto-Redigering; jag

Modell: Andreas

 
 
Moa

Moa

13 december 2011 20:41

Fett bra ju!!! :O vad var problemet??

http://moabjurlings.blogg.se

Malin Godenius

13 december 2011 21:12

Hahahahaha XD Jag säger i morgon!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Godenius - 27 april 2012 07:15

Tänkte lägga upp lite bilder som jag redigerade igår! ENJOY! :D   Nu ska jag ta och fixa lite flera bilder! :)) Moa modell. Jag foto,redigering Nikon d7000 nikkor 50mm 1.4G           ...

Av Malin Godenius - 21 april 2012 13:38


Hejsan! I dag har jag hållt på och lekt med denna bild och så här blev resultaten! Vad tycks? :D       ...

Av Malin Godenius - 14 april 2012 11:59


  M.A.M = Moa and Malin Vi var ute i regnet igår och filmade lite och klippte sen ihop vår egen film! hoppas ni gillar den! ...

Av Malin Godenius - 10 april 2012 15:20


    Modell: Systern min Foto: Jag med *pil ner*   Nikon d7000 Nikkor 50 mm 1.4G    ...

Ovido - Quiz & Flashcards